Start the Future

Společnost DAF představuje novou generaci vozidel XF, XG a XG⁺

Nový standard efektivity, bezpečnosti a pohodlí pro řidiče

Když je rozměrům dán prostor,
vznikne něco jedinečného.

Evropská komise zavedla nové předpisy týkající se hmotností a rozměrů s cílem posouvat hranice s ohledem na emise (CO2), bezpečnost dopravy a pohodlí pro řidiče. Společnost DAF je prvním ze všech evropských výrobců nákladních vozidel, který představuje zcela novou generaci nákladních vozidel s vysoce atraktivním vzhledem a velmi aerodynamickým designem, přičemž využívá další svobodu, kterou nová legislativa nabízí. V nové generaci vozidel DAF, která mění pravidla hry, se spojuje špičková efektivita, bezpečnost a pohodlí pro řidiče.

Objevte novou
generaci
vozidel DAF

Play Video

Velký, větší, největší.

Nové modely XF, XG a XG+ představují novou generaci vozidel DAF pro dálkovou přepravu, která jsou připravena na budoucnost. Všechny tři varianty kabin, které plně využívají nové evropské předpisy pro hmotnosti a rozměry, vynikají krásným a vysoce aerodynamickým designem. Kromě toho nabízejí obrovský vnitřní prostor pro bezkonkurenční pohodlí řidičů.

XF

Standardní nastavení

Délky kabiny 2 360 mm
Výška pro stojící osobu 1 900–2 075 mm
Objem kabiny 9,73 m³

XG

Vlastní liga

Délky kabiny 2 690 mm
Výška pro stojící osobu 2 025–2 075 mm
Objem kabiny 11,85 m³

XG⁺

Nová vlajková loď DAF

Délky kabiny 2 690 mm
Výška pro stojící osobu 2 145–2 195 mm
Objem kabiny 12,50 m³

Vizitka každého provozovatele přepravy

Nová generace modelů XF, XG a XG⁺ vypadá naprosto fantasticky. Jejich atraktivní výrazný design exteriéru se vyznačuje bezkonkurenční aerodynamikou. Krása se snoubí s funkčností.

klenoty-na-korune

LED Skylights

Klenoty na koruně

Typická inovace společnosti DAF: Světlomety Skylight. Nabízí přídavné světlo, které je nádherně integrované do designu střechy. A skutečně: Vypadají fantasticky. Světlomety Skylight jsou standardní výbavou modelů XG a XG⁺ se specifickým designem pro každý model.
uhledna-integrace-vpredu

Nasávání vzduchu

Úhledná inteligence vpředu

Poloha sání vzduchu byla velmi pečlivě zvolena. Chladný vzduch se dostává k motoru nejkratší možnou cestou, což podporuje úsporu paliva. A vstupy vzduchu jsou samozřejmě dobře integrovány do mřížky. To přispívá k robustnímu, ale elegantnímu designu.
elegantni a odolny

Ocelový nárazník

Elegantní a odolný

Elegantní konstrukce šikovně integrovaného ocelového nárazníku má kompozitní povrch a skládá se ze tří prvků, které v případě poškození kombinují nejnižší zranitelnost s nízkými náklady na opravy.
stylova-s-chromovymi-prvky

Stylová mřížka

Stylová s chromovanými prvky

Nápadná mřížka zvýrazňuje prodlouženou přední část a podporuje vynikající aerodynamiku. Mřížka má prémiové chromované prvky a je doplněna charakteristickým pruhem s logem s lesklou výplní, která zdůrazňuje třídu vozidel.
neskutecne-poutave

Jedinečné světlomety LED

Neskutečně poutavé

Světlomety nové generace vozidel DAF jsou opravdovými skvosty. Mají integrovaná světla pro přisvěcení do zatáček a jsou korunována charakteristickými světly pro denní svícení. Navíc jsou vybavena technologií Full LED pro nejlepší vidění při jízdě v noci.
klic-ke-spickove-efektivite

Výjimečná aerodynamika

Klíč ke špičkové efektivitě

Atraktivní zúžený tvar kabiny s dokonale zapadajícími díly nástavby a uhlazeně instalovanými dveřmi a čelním sklem zajišťuje vynikající aerodynamiku a nízkou spotřebu paliva.

Příčiny vývoje

Nová generace vozidel DAF je plně v souladu s cíli nových předpisů EU týkajících se hmotností a rozměrů a byla vyvinuta s plným zaměřením na hlavní kritéria vývoje: zavedení nového průmyslového standardu efektivity, bezpečnosti a pohodlí pro řidiče.

Připraveno na budoucnost

Svět se mění. Nutnost snížit emise CO2 kvůli změně klimatu, zlepšit kvalitu ovzduší v městských oblastech a zvýšit bezpečnost dopravy, zejména pro zranitelné účastníky silničního provozu, jde ruku v ruce s nedostatkem řidičů z povolání a potřebou přilákat kvalitní a profesionální řidiče.

“Nová generace modelů XF, XG a XG+ je odpovědí společnosti’DAF na tuto výzvu. Jedná se o kompletní řadu vozidel pro dálkovou přepravu, která startují budoucnost a zavádějí novou éru efektivity přepravy, bezpečnosti a pohodlí pro řidiče. Vozidla DAF nové generace představují zcela novou a mimořádně energeticky úspornou platformu vozidel, která je plně připravena na budoucí nosiče energie, zatímco její ultramoderní vznětové motory jsou připraveny na nejnovější generace biopaliv a budoucí ekologická paliva.”

Ron Borsboom,

výkonný ředitel vývoje produktů DAF

Informace týkající se listů s technickými údaji

V této části se nacházejí listy s technickými údaji vztahujícími se k aktuální nabídce modelů společnosti DAF. Stačí klepnout na popis a otevře se soubor PDF. Listy se specifikacemi se aktualizují v době změny modelu roku (výrobní týdny 13 a 41, zvěřejnění v týdnu 51 a 25) a pokud dojde ke změnám, které mají vliv na listy se specifikacemi. K rozpoznání aktualizovaných listů se specifikacemi slouží označování novým specifikačním týdnem.

Typ vozidla, řada DAF a konfigurace náprav:

Aby bylo možné rychle nalézt požadovaný list s technickými údaji, lze provést výběr v rámci těchto kategorií:

Datum specifikace:

Produktová řada DAF je pravidelně aktualizovaná tak, aby splňovala požadavky zákazníků a sledovala vylepšení vývoje a výroby. Chcete-li získat správný list s technickými údaji pro daný týden specifikace, toto datum zadejte do pole Datum specifikace (Spec date) a stiskněte tlačítko Aktualizovat.

Rozměry v listech s technickými údaji:

K označení rozměrů vozidla jsou v listech s technickými údaji použity symboly. Vysvětlení těchto symbolů je uvedeno zde.

AC

Střed (první) přední nápravy za kabinou

AE

Zadní převis
– podvozky 4×2: vzdálenost od středu zadní nápravy ke konci podvozku
– podvozky 6×2 a 8×2: vzdálenost od středu nejzadnější nápravy ke konci podvozku
– podvozky 6×4 a 8×4: vzdálenost od středu jednotky tandemové nápravy ke konci povozku

BL

Doporučená vnější délka nástavby

CB

Vzdálenost od zadní stěny kabiny k přední stěně nástavby

CE

Vzdálenost od zadní stěny kabiny ke konci podvozku

CH

Vzdálenost od horní části rámu podvozku po horní část kabiny (zavřené střešní okno)

HA

Výška podvozku ve středu hnané nápravy nebo, u podvozků 6×4 a 8×4, ve středu jednotky tandemové nápravy

HV

Výška podvozku ve středu (první) přední nápravy

KA

Vzdálenost od středu hnané zadní nápravy nebo jednotky tandemové nápravy do středu svislého čepu točnice tahače

RB

Šířka rámu podvozku

SB

Rozchod zadní nápravy

TB

Celková šířka včetně pneumatik (zadní náprava)

TK

Průměr otáčení (mezi obrubníky)

TL

Celková délka od předního nárazníku ke konci podvozku

TW

Průměr otáčení (mezi zdmi)

VA

Vzdálenost od přední části nárazníku do středu (první) přední nápravy

WB

Rozvor
– podvozky 4×2, 6×2 a 8×2: vzdálenost od středu přední nápravy do středu hnané nápravy
– podvozky 6×4 a 8×4: vzdálenost od středu (první) přední nápravy do středu jednotky tandemové nápravy

WD

Vzdálenost mezi středy dvou předních náprav

WN

Vzdálenost mezi středy zadní hnané nápravy a (řízené) vlečené nápravy

WT

Vzdálenost mezi středy náprav jednotky tandemové nápravy

WV

Vzdálenost mezi středy zadní hnané nápravy (náprav) a (řízené) vodicí nápravy