Společnost TRP Hemel získala ocenění Global TRP Store of the Year

Společnost PACCAR Parts vyhlásila společnost TRP Hemel se sídlem v Hemel Hempstead ve Velké Británii jako globální TRP obchod roku 2021 – Global TRP Store of the Year. TRP je exkluzivní celosvětová značka společnosti PACCAR Parts a zajišťuje náhradní díly pro všechny značky nákladních vozidel, přívěsů a autobusů. Prodejní síť TRP zahrnuje 248 obchodů ve 39 zemích po celém světě.

„Závazek společnosti TRP Hemel v oblasti růstu značky a obchodu TRP se příkladně projevuje ve vynikající úrovni zákaznických služeb a nabídce vysoce kvalitních TRP produktů,“ uvedl Dick Leek, generální ředitel společnosti PACCAR Parts pro Evropu.

Maximální dostupnost
Společnost TRP Hemel se nachází severně od Londýna v rušném dopravním uzlu. Obchod byl oceněna za výjimečné školení a rozvoj pracovníků prodeje a servisu a za zajišťování skladových zásob správných dílů ve správný čas. Obchod také využívá nástroje PACCAR Parts eCommerce a systémy správy servisních dealerů k zajištění špičkové dostupnosti maloobchodního prodeje pro zákazníky a poskytování vynikajících služeb zákazníkům. Společnost TRP Hemel provozuje 10 servisních boxů, aby maximalizovala dostupnost pro všechny značky nákladních vozidel, přívěsů, autobusů a užitkových vozidel.

Obrovská čest

„Toto ocenění je pro společnost TRP Hemel obrovskou ctí a je skvělým uznáním pro naše oddané zaměstnance, kteří pracují s maximálním nasazením,“ řekl Peter Gibbons, ředitel poprodejních služeb společnosti HTC Group. „Jsme hrdí na to, že všem svým zákazníkům poskytujeme vynikající kvalitu a hodnotu.“ Nejlepší produkty ve své řadě
Společnost HTC Group otevřela obchod TRP Hemel v dubnu 2013 jako první britský obchod značky TRP. Obchod využívá kompletní nabídku produktů TRP a úzce spolupracuje se společností DAF ve Velké Británii na vývoji nejlepší řady produktů na trhu. 

Závazek vůči zákazníkovi

„Společnost PACCAR Parts velmi oceňuje vztah se společností HTC Group a cení si závazku společnosti TRP Hemel zajišťovat provozuschopnost zákazníků,“ řekla Laura Bloch, generální ředitelka společnosti PACCAR Parts a viceprezidentka společnosti PACCAR. „Obchody TRP jsou po celém světě jedinečně rozmístěny tak, aby zákazníkům poskytovaly služby s přidanou hodnotou, jako je vynikající dostupnost dílů se širokou nabídkou produktů, služby eCommerce, doručovací služby a zákaznické věrnostní programy.“