Vaším úkolem bude:
- administrativní podpora servisního oddělení
- příjem zakázek, zaznamenávání do systému a kontrola jejich zpracování
- vystavování faktur za provedené služby zákazníkům
- příjem hovorů, pomoc se zajištěním oprav vozidel našich zákazníků v zahraničí
- marketingová podpora firemních akcí
Co Vás u nás čeká?
- fajn kolegové a moderní pracovní prostředí
- kvalitní zaškolení a následné vzdělávání
- jazykové kurzy
- dotované stravování
- věrnostní odměny
- předvánoční prémie
- sleva na prodávaný sortiment a služby
- kulturní a sportovní akce
- zdravotní volno navíc
- příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
- zvýhodněné mobilní tarify
Od Vás očekáváme:
- vzdělání odpovídajícího směru – SŠ s maturitou, praxe na obdobné pozici vítána
- velmi dobrá znalost AJ slovem i písmem – denní komunikace
- ochotu držet pohotovost na mobilním telefonu
- znalost práce na PC
- pozitivní myšlení, příjemné vystupování, samostatnost, pečlivost, spolehlivost
- aktivní přístup při řešení svěřených úkolů a organizační schopnosti
- řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
Termín nástupu: dohodou
V případě zájmu zasílejte svůj životopis na e-mail: kariera@napatrucks.cz
Bližší informace:
Josef Holub, vedoucí servisu v Pardubicích, tel: 602 112 055
Kateřina Chlupová, personalistka – mzdová účetní, tel: 778 706 156
www: https://napatrucks.cz