Upravit stránku

DAF CF Euro 6 - Podvozek

Lehký a pevný podvozek vede k maximálnímu užitnému zatížení a díky tomu i nejvyšší možné návratnosti. Vysoká tuhost a zadní odpružení Stabilink zajišťují stabilní ovládání.

Další zcela nová součást pro model DAF CF Euro 6: podvozek. Lehký a pevný kvůli maximálnímu užitnému zatížení a skvělému ovládání. S novými nápravami a jedinečným odpružením Stabilink na zadní nápravě dosahuje ještě stabilnějšího ovládání a nižší pohotovostní hmotnosti.


Vysoké užitná zatížení

  • Přední rám ve tvaru písmene Y poskytuje místo pro větší chladič a umožňuje tak optimalizaci průtoku vzduchu využívaného pro chlazení motoru nebo v mnohem větším systému mezichlazení. Tato konstrukce nejen pomáhá plnit emisní požadavky normy Euro 6, ale také výrazným způsobem přispívá ke snížení spotřeby paliva, dobrému výkonu a dlouhé životnosti motoru.
  • Nová lehčí zadní náprava dostupná u modelu Euro 6 CF je určena pro celkovou hmotnost vozidla do 44 tun a točivé momenty motoru do 2 300 Nm. Novinkou je použití konstrukce Stabilink. Začleněná funkce stabilizátoru v zavěšení zadní nápravy vytváří optimální tuhost a stabilitu a umožňuje výrazné snížení hmotnosti.
  • Při tvorbě nové konstrukce odpružení předních kol byla věnována zvláštní pozornost vytvoření vynikající rovnováhy mezi tlumením, jízdní stabilitou, pohodlím a pevností.
  • Uzavírací příčník na novém podvozku je navržen tak, aby byl prakticky ve stejné výšce jako podélníky, proto by v případě vzájemného kontaktu přívěsu a zadní části tahače nemělo dojít k žádnému poškození. Důležité je to při větším vytáčení, například při dopravě typu nakládka/vykládka nebo při zajíždění do nakládacího prostoru a vyjíždění z něj.
Podvozek modelu CF Euro 6 je zkonstruován úplně znovu. Díky nízké pohotovostní hmotnosti nabízí vysoké užitné zatížení. Vysoká tuhost zajišťuje vynikající jízdní vlastnosti. Součásti jsou chytře rozmístěné s ohledem na co nejvyšší hospodárnost.

Uspořádání podvozku

  • S cílem dosáhnout maximální efektivity se společnost DAF zaměřila na zajištění nejlepšího možného uspořádání zcela nově navrženého podvozku CF.
  • Standardní 65litrová nádrž kapaliny AdBlue je nyní chytře umístěná pod spací kabinou.
  • Akumulátory je možné umístit na zadní část podvozku.
  • Promyšlené rozmístění součástí umožnilo použít palivovou nádrž s objemem až 1500 litrů, která zajišťuje maximální provozní dosah.
  • Mezi další vylepšení podvozku patří nové zadní blatníky a nově konstrukčně řešený uzavírací prvek podvozku.
Jedním z výchozích bodů při vývoji podvozku bylo vytvoření co největšího možného místa. Katalyzátor SCR a částicový filtr jsou zkombinovány do jedné jednotky. Nádrž kapaliny AdBlue se nachází prakticky pod kabinou. Výsledek: veškerý prostor pro montáže čerpadel nebo hydraulické nádrže, případně palivové nádrže s objemem až 1500 litrů.
  • Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Kontakty

NAPA TRUCKS spol. s r. o.
Semtín 100
533 53 Pardubice

info@napatrucks.cz
Tel: +420 464 628 621

Všechny kontakty